Здравейте хора. Някой знае ли от къде мога да си намеря болт за дйнатите на Алфа ГТ , тъй като един от болтовете ми превърта, става въпос за София ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от bulgarina Покажи съобщениеЗдравейте хора. Някой знае ли от къде мога да си намеря болт за дйнатите на Алфа ГТ , тъй като един от болтовете ми превърта, става въпос за София ?Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
-
Или евроболт на сливница и раковски.
Comment
-
Някой може ли с няколко думи да обясни какво да гледам при оглед на Алфа GT 1.9 дизел? Никога не съм имал нафтова кола, общите неща като насраното окачване и другите детски болежки на платформата ги знам. Четох за някакви вихрови клапи, дюзи, маховици и се наплаших. Задължително ще и се прави ремап.
Comment
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеЩом си нямаш на идея, по-добре провери има ли форумен сервиз в града, от който ще я купуваш или намери приятел, който е в час.
Comment
-
Колата ми в момента е само с ремап и перка. Разхода си е същия, като стокова. Ако караш в ограниченията пада под 5, дори във фейсбук страницата едно момче каза, че за 2500 километра му е изгорила 120 литра нафта, което прави 4.80 литра на 100 километра. Неговата е само с ремап и е с 16-ки, мойта я карам с 18-ки. Времена не мога да ти кажа, защото не съм засичал нищо, но колата върви чудесно за ежедневна. Ще ти хареса като вървене. Ако мотора е здрав не гори въобще масло. Окачването малко е слаба част, но ти си го знаеш. Ако искаш напиши точно конкретни въпроси, че така не мога да се сетя за нищо.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Като цяло ме интересуваше главно някакви слаби места по мотора, както са вариаторите по бензиновите мотори. До сега съм чел за някакви вихрови клапи които падат в цилиндрите и дюзи по 600лв. Ясно ми е, че е до конкретен автомобил и това как е бил гледан от предишния собственик, но има някои неща, които изглежда са по често срещани и ми се ще да ги знам при огледа.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеКупи си един кабел за диагностика и си изтегли MultiEcuScan.))))...и ставаш диагностик...стига бе...
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:37 ----------
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеКато цяло ме интересуваше главно някакви слаби места по мотора, както са вариаторите по бензиновите мотори. До сега съм чел за някакви вихрови клапи които падат в цилиндрите и дюзи по 600лв. Ясно ми е, че е до конкретен автомобил и това как е бил гледан от предишния собственик, но има някои неща, които изглежда са по често срещани и ми се ще да ги знам при огледа.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение))))...и ставаш диагностик...стига бе...[COLOR="Silver"]
И без да си диагностик може да видиш някоя проста грешка че не работят възглавниците , ламбда сондата, или да видиш че е на 500 000 км например
Дори и чичовци на 50 години биха се справили с малко упътвания и сухи тренировки
Comment
Comment